Depressie en het onbegrip in de maatschappij, waar ik mij zo aan stoor!
Depressie en het onbegrip
Depressie: Wij Nederlanders zijn o zo tolerant. Wij zijn een open en eerlijk volk, waar geen taboe’s bestaan! Ja, ja, amehoela!
Depressie: Wij Nederlanders zijn o zo tolerant. Wij zijn een open en eerlijk volk, waar geen taboe’s bestaan! Ja, ja, amehoela!
Een Cruise maken? Mijn antwoord hierop is volmondig; JA!
In 2004 heb ik 3 maanden gewerkt op de (toen grootste cruise schip van de wereld) Queen Mary 2 (rederij: Cunard). En wat een ervaring was dat. Het eten voor het personeel was bar slecht, we sliepen in compleet donkere, kleine hutjes, heel hard werken voor een schammel loontje, 12 uur op een dag met maar een half uurtje pauze, maar ik zou het zo weer doen (als ik wat jonger zou zijn).
Ik zat van het weekend eens door mijn oude dagboek te bladeren (ja ja, van die dagboeken die dus beginnen met “lief dagboek” en daarna volgt het meest gênante gedeelte: “ik ben verliefd op….”!!!!).
Lieve allemaal die mijn blog volgen en de rest: Zoals jullie weten heb ik begin van de zomer een flinke terugval gehad van mijn depressie en mijn ocps . Van de week was het weer zo ver en had ik een paar verschrikkelijke dagen. Wat voelde ik mij eenzaam en alleen. Maar ook kwaad op die verdomde ziekte waar ik de rest van mijn leven mee moet dealen.
Tja, zo aan het begin van 2016 wil ik toch even deze 25 food vragen tag invullen. Gewoon, omdat het kan!
Tja, iedereen heeft tegenwoordig een bucketlist, dus ik kon niet achter blijven, vooral nu 2015 bijna is afgelopen en 2016 op de stoep staat! Bij een BucketList is het wel de bedoeling dat het haalbaar is! Maar ik zal er ook een paar punten bij zetten (zie onderaan), die misschien niet haalbaar zijn, maar wel een wens zijn.
Size Zero: (sizezero.nl/nl) Oke, zoals men wel zal weten ben ik niet maatje inkie pinkie. Vroeger was ik dat wel en had ik bijna anorexia. Ik stond elke minuut van de dag op de weegschaal, at bijna niets en mijn grootste hobby was sporten (dat laatste is natuurlijk niet erg, maar ik draaide erin door). Nu wil ik graag weer wat afvallen, want in de loop van de jaren zijn de kilo’s er wel aangekomen!